Vi har en enkel prismodell og pakker tilpasset ulike behov.
Funksjoner | Basis | Pluss | Premium |
Ordrebehandling | x | x | x |
Timeføring | x | x | x |
Materiell registrering | x | x | x |
Multiplukk varer | x | x | x |
Kunderegister | x | x | x |
FDV dokumentasjon | x | x | x |
Dynamiske sjekklister | x | x | x |
Fellesverktøy | x | x | |
Intranett | x | x | |
Ressursplanlegger | x | x | |
RUH | x | x | |
Enkel hjemmeside | x | x | |
Tilbudsmodul: El-verdi | x | ||
Pris | 439,- per bruker / mnd | 599,- per bruker / mnd | 799,- per bruker / mnd |
Alle priser er ekskl. MVA.
Alle pakker inkluderer fri oppstart og opplæring, samt fri kundestøtte* på telefon og e-post.
Tilleggstjenester: | Pris per bedrift / mnd |
Integrasjon mot økonomisystem | 269,- |
SMS funksjonalitet | 189,- |
IKK kontroll (avtaler/kontroller) | 1000,- |
*Fri kundestøtte inkluderer ikke bistand til «komplette» egendefinerte oppsett eller egne tilpasninger.
Eksempel på bistand som normalt faller inn under konsulentbistand som kan faktureres etter medgått tid :
– oppsett av kundeprismatriser og kundeavtaler
– oppsett av egendefinerte sjekklister
– oppsett av ftp informasjon mot grossist ( prisfil, rabattfil, autofakt ) eller manuell opplasting av nelfo filer
– oppsett av egne varer og varekataloger, herunder ftp oppsett og konvertering fra excel/csv til nelfo varekatalog
– oppsett av kunderegister dersom innsendt excel/csv format avviker fra forespurt format (kolonner)
– uttrekk av data, f.eks. kunderegister
– import eller endring av data
– bistand vedrørende bruk av ERP systemer eller andre 3’de parts systemer
Listen er ikke uttømmende