Vi har en enkel prismodell og pakker tilpasset ulike behov.

Funksjoner Basis Pluss Premium
Ordrebehandling x x x
Timeføring x x x
Materiell registrering x x x
Multiplukk varer x x x
Kunderegister x x x
FDV dokumentasjon x x x
Dynamiske sjekklister x x x
Fellesverktøy   x x
Intranett   x x
Ressursplanlegger   x x
RUH   x x
Enkel hjemmeside   x x
Tilbudsmodul: El-verdi     x
Pris 439,- per bruker / mnd 599,- per bruker / mnd 799,- per bruker / mnd

Alle priser er ekskl. MVA.
Alle pakker inkluderer fri oppstart og opplæring, samt fri kundestøtte* på telefon og e-post.

Tilleggstjenester: Pris per bedrift / mnd
Integrasjon mot økonomisystem 269,-
SMS funksjonalitet 189,-
IKK kontroll (avtaler/kontroller) 1000,-

*Fri kundestøtte inkluderer ikke bistand til «komplette» egendefinerte oppsett eller egne tilpasninger.
Eksempel på bistand som normalt faller inn under konsulentbistand som kan faktureres etter medgått tid :

– oppsett av kundeprismatriser og kundeavtaler
– oppsett av egendefinerte sjekklister
– oppsett av ftp informasjon mot grossist ( prisfil, rabattfil, autofakt ) eller manuell opplasting av nelfo filer
– oppsett av egne varer og varekataloger, herunder ftp oppsett og konvertering fra excel/csv til nelfo varekatalog
– oppsett av kunderegister dersom innsendt excel/csv format avviker fra forespurt format (kolonner)
– uttrekk av data, f.eks. kunderegister
– import eller endring av data
– bistand vedrørende bruk av ERP systemer eller andre 3’de parts systemer

Listen er ikke uttømmende